Tuesday 5 February 2013

Rozmawiam dzis z rodzicami na Skype ale cos mi zalatuje. Przykladam nos pod pupe Kuby. No tak, znowu zrobil kupke.
- Mamo, tato ide go przebrac na gore, nie razlaczajcie sie bo bede doslownie za minutke.
Zachodze na gore, klade to moje smierdzace dziecko na mate, podwijam mu bety, a tam caly bodziak i bluzeczka pokryte kupa.
- Shit, musze sie zorganizowac. Pieluszka jest, torba na smieci o zapachu vanilii jest, chusteczki pachnace sa, wiec przystepujemy do akcji. Sciagam pieluszke i szybko wycieram nadmiar kupy gdzie tylko sie da. Sciagam ubranka w taki sposob zeby jeszcze bardziej nie rozprowadzic tego smierdzacego kupska.
- Alleluja, kupa nie dostala sie na wlosy :)
Zadowolona ze swojej organizacji i zdolnosci do przebierania nawet tych najbardziej elstremalnych niespodzianek, sadzam to moje dziecie i przestepuje do wycierania plecow. W tym czasie Kuba lap za torbe z smierdzaca zawartoscia i zut przez moje lewe ramie. Torba na podlodze, a zawartosc obok.
- No i po co to zrobiles. Popatrz jaki balagan. Siedz spokojnie, a ja to pozbieram.
Dziecko trzymam jedna reka, a druga nurkuje w poszukiwaniu balaganu. Kubus myslac, ze to zabawa cieszy sie w najlepsze i klepie mnie po glowie.
- To nie jest smieszne zabko - tlumacze.
- Uff, nareszcie moge go ubrac.
Zagladam na mate, a tam Kuba siedzi w kaluzy sikow, z bananem na buzi i klaszcze. Musialam go od nowa umyc i ubrac. I taki to juz moj los matki Polki



Kukuk

Nie ma Kuby...gdzie jest Kubus?







Moja rozmowa z dzieckiem:
- Kubus powiedz daddy
- nie
- Powiedz daddy
- dadadadada ble
- no powiedz daddy
Na co Kuba
- daddy, daddy, daaddyy, daddy, daddyyy, daaaaady, daddy
I tak juz caly dzien




Szlafroczek - Peacocks
Body - Kiddicare


7 komentarze:

  1. Tez miałam podobna sytuacje ;)
    Pięknie ze Kuba już mówi a mama tez ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Daddy" to pierwsze slowo kubusia. Mama mowi, ale bez zrozumienia. Bardziej to wyglada jak mamamamama niz poprawne mama :)

      Delete
  2. Tak mi się spodobał blog że musiałam dodać do ulubionych :D Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  3. Slicznie u Was. I zdjecia i kolorystyka. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  4. cudny model :-)))))))))))))))))

    ReplyDelete