Tuesday 4 February 2014



Tiny Hands - Sorting 1

Z tej serii mamy kilka edukacyjnych aplikacji. Tiny Hands wymyśliło wspaniale i kolorowe aplikacje  dla rożnych grup wiekowych. Dzieci uczą się kolejno: kolorów, rozróżniania rozmiarów, kształtów, okładania puzzli i przede wszystkim logicznego myślenia. 


Kids  Academy - ABC lub Traceable learning

Aplikacja do nauki alfabetu. Do wyboru mamy naukę literek małych jak i dużych. JJ zaczął od tych dużych i ze stoickim spokojem na twarzy stara się kreślić koślawe literki. 




Farm Jigsaws Puzzles 123

Świetna aplikacja do układania puzzli. JJ ma ja opanowana w jednym paluszku, choć przyznam, ze układa ja dopiero na najłatwiejszym poziomie. 


Alphabet Matching

Moim zdaniem aplikacja przeciętna i nudna, ale Kuba z determinacja stara się odnaleźć i dopasować takie same litery. 


Community Helpers Play & Learn Lite - Kids

Chyba jedna z ulubionych aplikacji JJ'a. Można się z niej nauczyć zawodów, dopasowywania kształtów i kolorów, rozpoznawania cech wyglądu i wiele więcej. 





Dokładnie wiem, ze zorientowaliśmy się o konkursie zbyt późno i zresztą z tymi w czołówce nie mamy szans, ale fajnie by było choć kilka głosów zebrać. Jeśli wiec ktoś by chciał przeznaczyć 1,23zl na cel charytatywny o którym wspominałam w poprzednim poście i nas wesprzeć to dziękujemy z całego serca :) Głosowanie trwa tylko do 6-ego lutego, więc czas goni. 




17 komentarze:

  1. Fajne aplikacje, ale ja nie chcę za szybko dziecka dopuszczać do elektroniki :) przynajmniej będę się starać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez mialam taki plan, ale te aplikacje uwazam za zlo konieczne...

      Delete
  2. Świetne te aplikacje dla dzieci i właśnie ze względu na nie, pozwoliłabym dziecku pobawić się ipadem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. JJ wiele sie juz z nich nauczyl. Na ipadzie uczy sie tak raz w tygodniu

      Delete
  3. O dzięki! ostatnio szukałam fajnych aplikacji dla Mai na app store i nic specjalnego nie mogłam znaleźć a teraz siedzi i pięknie zasuwa :)

    ReplyDelete
  4. technika w służbie edukacji:) oj gdybym ja miała takie zabawki w dzieciństwie byłabym innym człowiekiem;) :):)

    ReplyDelete
  5. Może doczekamy się kiedyś iPada... Fajne apki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak bedziesz grzeczna to Ci moze w tym roku Mikolaj przyniesie ;)

      Delete
  6. świetna aplikacja ! :) Synek widać korzysta z wielkim zainteresowaniem :) Dziękuję za komentarz i pozdrawiamy !

    ReplyDelete
  7. A poznajecie spodenki Gabrysia z tego posta? :) http://gabrysiowamama.blogspot.com/2013/12/swieta-swieta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, ze poznajemy. To Wy je kupiliscie?

      Delete
  8. swietny blog, synek ubierany cudownie;) bede zagladac:))

    ReplyDelete
  9. Nie mamy iPada... I chyba to dobrze... Moja corka wykazuje juz tendencje do uzaleznienia od kreskowek i YouTube'a, wole, zeby nie psula oczu przed kolejnym ekranikiem. Raczej daje jej kartke i kredki, a puzzle ukladamy wspolnie, zwykle, tekturowe. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elektronika jest ok, pod warunkiem, ze dozowana w malych ilosciach

      Delete
  10. Faktycznie :) ale ja nie ściągałam od Ciebie :)

    Witam i zapraszam częściej, ja już dodaję Twój blog do zakładek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet by mi to przez mysl nie przeszlo. Mamy podobne gusta :)

      Delete