Wednesday 29 October 2014


Gingerbread House czyli powszechnie znana chatka z piernika w której mieszka straszna baba-jaga, która chce zjeść na obiad Jasia i Małgosię, to kolejna z naszych Halloween'owych dekoracji i zabaw. Nie ma co ukrywać, że większość pracy wykonałam ja, ale do zabawy włączyła się cała rodzina. Nawet pan tata nie omieszkał dorzucić swoich trzech groszy i cały projekt budowy domku nadzorował jak nie lada architekt, z instrukcjami w ręku. Kubuś zajął się dekorowaniem chatki kolorowymi cukierkami, a ja lukrowaniem. Podział zajęć chyba nam się udał, ale jakimś dziwnym trafem połowa cukierków zniknęła podczas budowy i pamięć o nich zaginęła. Kuba mówił, że spadły pod stół, ale ja mu tam nie wierzę, a wy? 











11 komentarze:

  1. Pięknie:) Pamiętam, jak w zeszłym roku na Gwiazdkę chciałam zrobić sama od podstaw taką chatkę, co się przy tym namęczyłam, aż w końcu dałam spokój. Ale w tym roku chyba zrobię drugie podejście - w końcu, do iluś tam razy sztuka:) Jaki masz cudny klatko-lampion... zakochałam się:)
    Pozdrawiam
    Blog: Dałabym Ci gwiazdkę z nieba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kup sobie juz gotowca w paczce. Wszystko upieczone i wyciete. Klei sie to potem lukrem i gotowe.

      Delete
  2. Pięknie Wam wyszedł domek, zresztą wszystko wygląda świetnie :d

    ReplyDelete
  3. ale cudowny ten domek! jesteś prawdziwą artystką! ... chyba spróbuję z moimi maluchami zrobić coś podobnego w ramach zabawy halloweenowej :) dzięki za inspirację!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do artystki mi daleko, ale dziekuje za komplement :)

      Delete
  4. O, a u nas Gingerbread House robi sie na Boze Narodzenie. Nawet nie wiedzialam, ze sa wersje na Halloween... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te na Boze Narodzenie troche inaczej wygladaja. Pewnie tez zrobimy :)

      Delete
  5. Cudowna ta chatynka! To jakiś półprodukt, czy jak to działa :>? Mega macie dekoracje i ta klatka ze świeczuszkami! Jestem zakochana i zielona z zazdrości!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupilam caly zestaw. W pudelku byly pierniczki, 2 opakowania z lukrem i cukierki. Opakowanie widac na jednym zdjeciu :)

      Delete